EU07-304
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Wrocławia
|
Wysłany: Nie 7:04, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Proszę:
Model: EM10
Oznaczenie fabryczne: 405E, 405 Ea (obecnie po przebudowie wszystkie 4 szt. to 405Em)
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 4
Układ osi: BoBo
Długość całkowita: 16340 mm
Rozstaw osi skrajnych: 10500 mm
Baza wózka: 2400 mm
Silniki trakcyjne: 4 szt. LKa-493 240 kW (4 szt. LKa-435 235 kW)
Moc ciągła lokomotywy: 960 kW
Przełożenie przekładni głównej: 71:16 = 4.4375
Napięcie obwodów rozrządu: 110 V
Masa służbowa: 72 t
Średnica kół: 1100 mm (1050 mm)
Prędkość maksymalna: 80 km/h
Maksymalna siła pociągowa: 250 kN
Maksymalna siła hamowania: 150 kN
Rodzaj wzbudzenia silników: szeregowe
Minimalny stopień wzbudzenia silników: 0.5
Regulacja prądu wzbudzenia silników: płynna
Stosunek sił nacisku I/II wózek: 0.82
Rozruch: impulsowy, tyrystorowy
Hamowanie: obcowzbudne, rezystorowe
Liczba przekształtników tyrystorowych: 2
Częstotliwość impulsowania przekształtników: 40 - 300 - 100 - 0 Hz
Maksymalna wartość tętnienia prądu sieci: 350 mA
Prąd rozruchu: 80...340 A
Prąd hamowania: 100...250 A
Post został pochwalony 0 razy
|
|