|
Forum kolejowe Forum dyskusyjne o tematyce kolejowej a także o symulatorach kolejowych autorstwa Tomasza "eu43" Zdebel.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tommy81
Gość
|
Wysłany: Wto 16:34, 08 Sty 2008 Temat postu: czemu pantograf tylko jede |
|
|
czemu lokomotywy jeżdzą z podniesionym tylko jednym pantografem jak maja 2? i czemu podniesiony jest częściej tylny pantograf?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mannek2
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:27, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tommy81
Gość
|
Wysłany: Śro 0:39, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
dzięki mannek2 a;e powidz jaka jest zależność międzi lokomotywami co są połaczone czasem tylko przednia ma pantogtarf w górze a po co druga?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mannek2
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:11, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
tommy81 napisał: | dzięki mannek2 a;e powidz jaka jest zależność międzi lokomotywami co są połaczone czasem tylko przednia ma pantogtarf w górze a po co druga? |
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase. Cargo płaci za 1 przebieg , a tak musi płacić za 2.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mannek2 dnia Śro 14:12, 09 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maszynista
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: Pon 21:04, 31 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dwa pantografy podnosi się podczas dojeżdżania do pociągu i ruszania z pociągiem ciężkim.Zapobiega to ewentualnemu przepaleniu sieci.
Dwie lokomotywy jadące razem mają podniesione po 1 pantografie gdyż na każdej z nich pracują sprężarki i przetwornice.
Pierwsza z nich ma podniesiony pierwszy pantograf ,a druga drugi pantograf.Po co??
W razie urwania pantografu nie wpadnie on do kabiny maszynisty drugiej lokomotywy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PAWEL33
Gość
|
Wysłany: Sob 12:57, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
tak naprawdę włancza się 1 bo 2 jest zapasowy czyli gdyby popsuł się 1 to włanczają 2 a dlaczego tylny no cóż było by dla maszynisty wtedy głośno.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EU07-304
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Wrocławia
|
Wysłany: Sob 14:12, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Bzdura! Może tak, ale nie w Polsce. Czytałeś dokładnie posty poprzedników? Tam masz wszystko dokładnie wytłumaczone. To, że masz pantograf z przodu lub z tyłu, nie zmienia faktu, że silniki masz w przedziale maszynowym, więc podniesienie pantografu przedniego nie da głośniejszej pracy silników dla "przedniej" kabiny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez EU07-304 dnia Sob 14:15, 27 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|